– świadomych klientów B2B oraz indywidualnych turystów, którym bliskie są zasady zrównoważonego rozwoju
– hotelarzy i właścicieli wyjątkowych obiektów w pobliżu wody, którzy chcieliby przyczynić się do racjonalnego wykorzystania zasobów i realizują proekologiczne podejście do biznesu
– dostawców usług gastronomicznych, którzy gotując smacznie i zdrowo doskonale rozumieją potrzebę ograniczenia marnowania żywności
– pasjonatów swoich regionów, którzy chcieliby dzielić się swoją wiedzą i promować lokalne proekologiczne przedsięwzięcia
– dostawców usług rekreacyjnych w duchu less waste
– lokalnych animatorów rozumiejących potrzebę integracji w zabawie
– artystów którzy chcieliby zaprezentować swoje dzieła i umiejętności
– organizacje pozarządowe, które mają ekologię w swoim DNA
– świadomych szefów, którzy chcieliby poznać i praktykować blue mind w swoich organizacjach